نحوه برگزاری امتحانات و ثبت نمرات هفتم تا دهمیهای پایتخت اعلام شد
🔺مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:
🔹ارزشیابی دانشآموزان پایههای هفتم تا دهم و کلیه دروس نظری غیرنهایی بهصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹ملاک عمل در ثبت نمرات پایانی دانشآموزان، عملکرد آنان در طول سال تحصیلی، ارزیابیهای مستمر، سنجشهای فرایندی و نیز اخذ بازخورد نهایی از طریق بستر شاد خواهد بود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.